viernes, 27 de mayo de 2011

4 PREGUNTAS BÁSICAS PARA DOCENTES QUE EMPEZAN A TWITTEAR

1 - Cómo facer unha búsqueda?

·                    Hai moitas formas de buscar en Twitter, persoas, organizacións, conceptos, información, etc. Unha vez que se atopan rexistrados e que ingresaron con usuario e clave, na zona superior atoparedes un cadro común de búsquedas.
·                    Otra maneira  pode ser mediante http://search.twitter.com/
·                    Outra maneira é utilizando buscadores específicos: Ej: buscar persoas: http://tweepz.com/
·                    E moitas  formas mAIs!: Ver: 9 (e mais) Maneiras de Buscar en Twitter

2 - Cómo comunicarse con outra persoa?

En twitter, cando queremos que alguén léanos, ou queremos falarlle a alguén en particular, temos dúas maneiras, unha pública e outra privada.

·                     Pública: é aquela que xeramos ao colocar @nombredeusuario nalgunha parte da mensaxe, xeralmente chamase “resposta”. Por exemplo, se me queren consultar algo ou me queren avisar que están traballando :) poden escribir nalgunha parte da mensaxe @pbongiovanni e eu vou a velo dende a opción destinada ás mencións.
·                     Privada: dende a opción “Mensaxe” que atopamos ao revisar o perfil dun usuario en twitter poderán escribir algo que só ese usuario lerá.


3- Perfil aberto ou pechado?

Un dos maiores dilemas ao crear unha conta en Twitter é si publicamos de maneira pública ou privada aos nosos seguidores. É simple configurar a opción de privacidade “protexendo” os tweets, fasei dende Configuración/Protexer Tweets. A finalidade desto (ou efecto) é que só aquelas persoas que nos siguen poidan ver as nosas publicacións. Por outra parte, xenera que si alguén quere lernos deberá “solicitarnos” que o autoricemos. É similar a converterse en “amigos” en facebook por exemplo.
PROTEXER os Tweets conleva algunhas desvantxes:
1.                 Terás que aceptar de modo manual a todos os teus novos seguidores.
2.                 Cando decidas seguir a un usuario, probablemente este non te siga a tí tamén (porque non pode ver sobre qué temas “falas”).
3.                 Facer algunha mención a alguén que non te sigue é como falar en soledad, porque eles non poden lerte.